.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی :
محورهای توسعه استان مشخص نیست !
این مسئول با تاکید بر اینکه همه کشورهای دنیا دارای محورهای توسعه هستند، بیان کرد: گردشگری کشاورزی و صنعت در زمره راهکارهای توسعه‌ای مازندران است اما هنوز نمی‌دانیم که کدام یک از این محورها برای استان ضروری است.....

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری با بیان اینکه محورهای توسعه استان مشخص نیست ،  گفت: هنوز نمی‌دانیم برای توسعه مازندران از گردشگری صنعت یا کشاورزی بهره بگیریم.

به گزارش شمال نیوز ، آیت‌الله طبرسی در مراسم بزرگداشت خبرنگار فقید مازندرانی جابر معافی با اشاره به اینکه خبرنگاران در سرنوشت ملت‌ها و کشورها تاثیرگذار هستند، اظهار کرد: نباید خبرنگارها را محدود کرد زیرا محدود کردن خبرنگاران پاسخگویی را از جامعه و مسئولان می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز امپراطوری‌های خبری با گسترش اینترنت و فضای مجازی شکل گرفته است، گفت: امروز وابسته شدن رسانه به قدرت‌ها از آسیب‌های این بخش است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امروز خبرگزاری‌های بزرگ دنیا به صهیونیست‌ها متصل هستند و این مصیبتی است که خبرنگاران جهانی به آن مبتلا شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند، افزود: وظایف رسانه‌ها از آنچه که امروز رخ می‌دهد بیشتر است

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه همه کشورهای دنیا دارای محورهای توسعه هستند، بیان کرد: گردشگری کشاورزی و صنعت در زمره راهکارهای توسعه‌ای مازندران است اما هنوز نمی‌دانیم که کدام یک از این محورها برای استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به دنبال محورهای توسعه مازندران باشند، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها راهنمای عملکرد مدیران خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1394
ضمن تشکر از ایت اله طبرسی بابت بیان این واقعیت که حتی در سطح ملی نیز صادق هست، به این بهانه باتوجه به سعه دیدگاه استاندار محترم، به استاندار مازندران پیشنهاد می شود دایره تصمیم گیری را گسترش دهند و به عنوان مثال مستقیما با گروه های آموزشی و پژوهشی مراکز معتبر علمی استان وارد مذاکره شوند. به عنوان مثال هر ماه محوری را مشخص کنند و نظرات گروه های علمی را بصورت صورتجلسات مکتوب از انها طلب کنند. هم حق استاندار هست و هم وظیفه گروه های علمی، از بوروکراسی پیچیده هم پرهیز بکنند که چیزی عاید نمی شود. از انجایی که محافظه کاری عادت ما شده، از قبل هم به گروه های ذکر شده اعلام شود که این صورتجلسات جنبه مشاوره دارد و کسی بابت ان بازخواست نمی شود و ...
نا شناس 29 مرداد 1394
اقای استاندار جواب نماینده رهبری را دادن وظیفه است
+عرشيا 29 مرداد 1394
براي اينكه تاكنون نتونستيم مديري داشته باشيم درجلسات كشوري دروزارت كشورومجلس از ما دفاع كنه مگير رييس دفتر ميتونه از رييس جمهور بخواهد يا درجلسات با استاندارهاي ديگه رقابت كنه استاندارتهران اصفهان شيراز..حرف بزنه دريك مورد ازيه شهردارشكست خورد قضيه بودجه شهرداري ساري با شهرداريهاي كل استان.....
هم استانی 29 مرداد 1394
توسعه مازندران به مدیرت قوی نیازمند است.
هادی 29 مرداد 1394
دکتر فلاح و محور توسعه!فلاح از توسعه چ میداند...اما استاندار میماند.با این روابطی که درست کرده نمیرود یکیش همینه شمال نیوز کامنت های مخالفانش را نمیزند.دکتر فلاح تا نیروگاه و پرورش ماهی و سایر کارهای اقتصادی خود و اطرافیانش را به سرانجام نرساند نمیرود و پشتوانه ای همچون صالحی امیری و یاسر هاشمی دارد که کسی قادر به جابجایی این شخص نیست
پدرام 29 مرداد 1394
مهدی عبوری میدونه آقا بدید استان ودستش میسازه همهچیو
پاسخ ها به این نظر
مازنی 29 مرداد 1394
عبوری علی رقم توانمندی مدیریتی نگاهش شهرستانی هس. خیلی درگیر اختلافات شهرستانی شده بدرد استان نمی خوره بیاد میشه یکی بدتر از اینهای که هستن.
.... 29 مرداد 1394
حاج اقا لطفا به عنوان نماینده محترم ولی فقیه عملکرد مدیر ابفای شهری استان رو بررسی بفرمایید که چه بر سر شرکت امده.عملکرد مدیر ارشد شرکت باعث دلسردی همکاران شده ..بعضی نمایندگان محترم که فقط در پستهای معاونت و مدیریت شرکت برای اقوام سهم خواهی کردند و هیچ اقدامی هم نمیکنند..انشااله در انتخابات اسفند مردم عزیز جواب این رفتار رو خواهند داد.
نا شناس 29 مرداد 1394
ازرهنمودهای ارزشمند ودلسوزانه حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه دراستان مازندران درخصوص توسعه وشکوفایی استان مازندران کمال تشکر وقدردانی راداریم .
مهندس علی 29 مرداد 1394
حناب حاج آقا طبرسی ، هر سه محوری که فرمایش فرمودند می تواند به موازات هم موجب رونق اقتصادی استان مازندران قرار گیرد به همانگونه که در کشورهای اروپائی به این منوال عمل می گردد در صورتی که در استان ما این سه محور علی الظاهر در تقابل با یکدیگر قرار گرفته اند و مسئولین محترم سر در گم شده اند . محیط زیست و منابع طبیعی گردشگری و یا صنعت را برای جنگلها و محیط طبیعی مضر می داند و یا کشاورزی با گردشگری در مقابل هم قرار گرفته اند .
لازم است امور برنامه ریزی و آمایش استان را به افراد کاردان بسپارید تا از این سردرگمی فکری خارج شوید .
نا شناس 28 مرداد 1394
انشاللله با اومدن یوسف نزاد همه محورهای توسعه استان حل میشه ما همه جوانان ساروی به کسی که با تدبیر و امید و مرد عمل رای میدیم خدا پشت پنهاهش ستاد جوانان 600 دستگاه ساری
نا شناس 28 مرداد 1394
احسنت حاج آقا طبرسي عزيز يه فكري واسه توسعه معادن هم بفرمائيد ممنون ميشم.
نا شناس 30 مرداد 1394
یوسف نژاد سردار سازندگی استان مازندران ما را کمک کن جوانان نکا چوب ساری
نا شناس 30 مرداد 1394
دکتر یوسف نژاد امید قلب جوانان ساری ستاد جوانان ۶۰۰ دستگاه و جاده دریا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.